Pagina's

donderdag 12 september 2013

Aan de slag!

Daar ben ik weer! De pauze duurde wat langer dan gedacht. Intussen heb ik wel dingen gemaakt, maar ook geklust in en om huis. Nu pak ik het bloggen weer op!!

Voordat we op vakantie gingen maakte ik alvast dit luiermapje. Philip werd na onze vakantie geboren en ik heb snel dit mapje opgestuurd. Al binnen een week viel die in Canada op de mat! En kreeg ik een blij mailtje. Helaas kunnen we niet op kraamvisite maar zo waren we er toch snel bij.

Het past bij deze bapron, die ik voor hun vertrek naar Canada gaf.

3 opmerkingen:

  1. Leuk idee en ook echt bruikbaar, dus leuk om te krijgen. X Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een stukje Holland over de grenzen!!
    Maar ehh, wat is nu een bapron???
    Heb op je linkje geklikt, bedoel je een baby-shower??
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, Patricia, is dat vakjargon? Of Blogjargon?? Zo'n slab met bandjes achter de armen langs dat heet een bapron (of althans volgens het patroon).
      Sorry voor de onduidelijkheid!
      Hier zie je er ook één: http://www.maaks-els.blogspot.nl/2013/01/kraamvisite-bij-jasmijn.html
      Groetjes Els

      Verwijderen