Pagina's

donderdag 12 september 2013

Bedankt en veel voorraad

Over een paar weken nemen we afscheid van de crèche, na precies 6 jaar en 2 maanden! Nina (de jongste) wordt half oktober alweer 4 jaar. Onze meiden gaan nog wel naar de naschoolse, maar dat is op een andere locatie.

Om de juffen te bedanken voor de fijne tijd maakte ik alvast een stapeltje zakdoekenhoesjes.
Ik was toch bezig en het is zo'n heerlijk tussendoor klusje dus ik maakte er een hoop extra. Heb ik alvast een voorraadje voor verjaardagen en andere gelegenheden.


Dan kan ik nu verder aan de slag met verjaardagscadeautjes

8 opmerkingen:

  1. Ik vind ze weer ontzettend leuk geworden Els! Vrolijke stofjes ook. X Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn stuk voor stuk uniek geworden en is een leuk aandenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He! Wat goed dat ik deze post net vind want ik zit met vergelijkbare zakjes en vroeg me af hoe ze te sluiten.
    Jouw lintje eroverheen is ideaal.
    Is het rekbaar?

    Brigitte van
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Brigitte, ik maak ze met deze uitleg: http://www.sofilles.be/search/label/zakdoekhoesje.
      Simpel, maar een leuk resultaat!
      Succes, groetjes Els

      Verwijderen