Pagina's

dinsdag 15 oktober 2013

Tot ziens!

Na ruim 2 jaar met heel veel plezier geblogd te hebben en
met nog meer plezier andere blogs gelezen te hebben
ben ik er blijkbaar 'klaar' mee.
Ik heb of maak geen zin en tijd om te bloggen.
Blogs lezen doe ik wel, maar ik
reageer vooral via Facebook.
Vanaf nu zet ik mijn Maaksels op Facebook
(eigenlijk ben ik al begonnen!).
 
Iedereen bedankt voor alle leuke reacties in de afgelopen 2 jaar,
ik heb er veel aan gehad!
Nog meer bedankt voor alles wat jullie mij hebben laten zien,
ik ben tot veel leuke dingen geinspireerd en nog lang niet klaar
met Maaksels produceren! 
En niet te vergeten alle leuke give away's en acties.
 
Tot ziens op Facebook!

15 opmerkingen:

  1. Ik kom daar niet, dus jammerrrrrr! Maar zo loopt het he, veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wil je graag volgen op fb maar de link is niet goed

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ai... daar was ik al bang voor. Volgens mij werkt de link in de rechter balk wel. En anders even zoeken op FB (venster boven). Tot ziens!

      Verwijderen
  3. Jammer, maar ik begrijp het wel, tot op FB inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai ai en ik ben juist genezen van mijn facebookverslaving....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer! Ik volg nog geen blogs op fb. Misschien moet ik daar verandering in brengen... Nog veel plezeir met je maaksles.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zit zelf ook wel een beetje in een dip, het kost veel tijd en werk om steeds weer even te bloggen. Af en toe zet ik er nog wat op. Maar goed, ik ga je liken op fb.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat had ik ook! Ik heb eerst met veel plezier geblogd en foto's bewerkt, maar het kostte zeker veel tijd! Jij succes!

      Verwijderen
  7. Ik zit niet op facebook maar bedankt voor je gezelligheid en inspiratie! veel plezier met het maken van je maaksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zelf blog ik ook niet meer... ga je volgen op FB!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hai Els, ik krijg een foutmelding als ik op je link klik... is er iets mis gegaan?
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties


    1. Maaks-Els21 oktober 2013 09:01
      Volgens mij werkt de link in de rechter balk wel. En anders even zoeken op FB (venster boven). Tot ziens!

      Verwijderen